Utforska trenderna och verktyg inom Digital marknadsföring

Under eventet möter vi branschledare inom digital marknadsföring, innovatörer och entreprenörer som i framkant skapar framgångsrika digitala affärer. 

Valtech och Adobe

  • +10 års erfarenhet av AEM
  • 110 genomförda projekt med tjänster inom Adobe Marketing Cloud (strategi, principer, implementation och integration)
  • Större delen av projekten omfattar kunder i framkant inom digital

Som sponsor till detta event kommer Valtech att utforska och bidra till de senaste trenderna och verktyg för att nå mer kvantifierbara resultat inom digital marknadsföring.

Talare tillkommer varje dag, ett urval av talare är:

  • Patrick Hoffstetter – Directeur Digital Factory / Cheif Digital Officer – Renault
  • Blake Cahill – Global head of Digital – Philips
  • Lucie Sarif – Head of Strategy and Planning – Lady Geek
  • Clare Sutcliffe – Co-founder and CEO - Code Club

Talarlistan hittar ni här

Valtech är global partner till Adobe och sponsor till The Digital Marketing Conferens i London den 29-30 april. På plats delar vi vår erfarenhet av att skapa framgångsrika digitala affärer genom Adobes Digital Marketing tjänster genom att använda vårt koncept för Online Marketing agility som omfattar WCM (web content management), DAM (digital asset management) och SoCo (Social collaboration).

Mer information om vårt koncept samt white paper hittar ni här

På plats i London från Sverige är: Björn Ehlert (konsultchef, digital strategi och marknadsföring), Mikaela Frisk (partneransvarig Adobe).

Som sponsor har Valtech ett antal biljetter reserverade för våra kunder och några enstaka platser kvar. Arbetar du med digitala affärer idag? Vill du hänga med oss till London? Skicka ett mail till mikaela.frisk@valtech.se.

Under konferensen kommer det erbjudas ca 100 inspirationsföreläsningar inom: