Customer obsession: the culture and the metrics - A masterclass by Gerry McGovern

Den 29 maj i år kommer en av webbens främsta visionärer genom tiderna till Stockholm för att lära dig redskapen som gör dig mer framgångsrik än dina konkurrenter.

Hur kommer det sig att Amazon, Google, Facebook och Slack lyckats så bra? Vad ligger bakom deras framgångar? Är det fantastisk teknik? Ja, delvis. Är det för att de har massor av resurser? Facebook och Google grundades av studenter utan särskilt stora resurser.

Det som var avgörande för deras framgång var en viss typ av kultur. En kultur som ofta skiljer sig radikalt från en kultur hos traditionella företag. Vad är rätt kultur och hur kan du anamma den i din organisation?

Rätt kultur är att vara besatt av kunden, något som Gerry McGovern kallar Customer Obsession.

Pris: 5500 SEK.
I priset ingår lunch och fika.

Han har tillbringat 20 år att förstå och formalisera komponenter bakom en framgångsrik digital kultur. Hans Top Task-metoder har använts i organisationer som Google, Dropbox, Toyota, GOV.UK, Microsoft, IBM, Cisco. Han har pratat och konsultat i 35 länder och nu kommer han till Stockholm och håller sin masterclass ”Customer obsession”.

På kursen får du lära dig

Hur du går från en organisationscentrerad kultur till en kultur baserad på customer obsession. Gerry går igenom sin top task-metodik för att kvanitifiera user experience, hur du kan mäta kundnytta, hur du skiftar fokus från enkelhet för organisationen till enkelhet för kunden och strategier för att bli mer evidensbaserad och mer agil i din verksamhet.

Kursen kommer att hållas på engelska och antalet platser är begränsat. Alla deltagare får ett signerat exemplar av Gerrys senaste bok: Transform.

Pris: 5500 SEK. I priset ingår lunch och fika.
Varmt välkommen med din anmälan redan idag!