Retail Experience live

Retail Experience Live är ett helt nytt mässkoncept som är utformat för att möta retailvärldens nya karta. Här samlas hela retailbranschen och genom nya unika lösningar skapas möjligheter för hela värdekedjan att delta. Retail Experience Live är en plats för nätverk och affärer - innovationer och framtidsvisioner.

Kom och lyssna på vår kollega Freek Bijl dag 2 i Theatre 1 klockan 13.45

Connected Commerce

Shaping the future of brands and commerce. Order your favorite products with Alexa. Have them delivered in the trunk of your car. An add-on service you subscribed to when you bought your new vehicle. Connected Commerce. It’s here and it’s now. How to move forward in this rapidly changing environment?

Freek Bijl - Chief Strategy Officer at Valtech - will share his views and experience from working with many interesting brands in the world on new retail innovations. From in-car commerce to connected retail concepts to new direct to consumer initiatives from large FMCG brands. Valtech is a global digital agency with over 2500 employees worldwide and serve customers like L’Oreal, Audi, Heineken, TV4, Scandic and Lufthansa.

Ni hittar oss båda dagarna i The Living Room - en mötesplats i mötesplatsen!

Retail Experience Live har som ambition att vara heltäckande och omfatta hela spektret inom retail. För att ni lättare ska förstå och hitta det området som ni har era största utmaning i just nu är mässan indelad i sex fokusområden:

  1. Retail trends
  2. Ecommerce
  3. Retailtech
  4. Logistik
  5. Fintech
  6. Big data