Valtech Day 2014

Årets upplaga av Valtech Day handlade om relationer och om hur man skapar livskraftiga digitala förhållanden. 

Bland mycket annat fick vi en inblick i hur vi, med våra stenåldershjärnor, ska kunna orientera oss i beslutsfattandets mångfacetterade värld. Vi fick också lära oss mer om vikten av att snabbt kunna byta riktning, om man märker att sina antaganden inte håller. Vi lyfte också på locket och kikade på hur man kan bygga trovärdighet genom sin digitala närvaro.

Nedan finns filmerna och presentationer från dragningarna.

Ett personligt kundmöte över alla kanaler - Kenneth Grönlundh, ITAB

6 steg till Service Design - Johannes Bäckström och Ellen Blanck, Valtech

Content marketing – en ständigt pågående resa - Lottie Knutson, Online branding expert

Om antagandena inte håller – byt fot! - Johan Hallberg, SVT

Nej ni behöver ingen j*vla app - Max Ljungqvist och Hannes Johansson, Valtech

Barn som ratar broadcast - Malin Ströman, SVTi

Underverken teamet gör när ingen ser på – Förvalta med startupkänsla - Daniel Lervik och Björn Husberg, Valtech

Förändringens vindar i finansbranchen - Susanne Bergh, Länsförsäkringar Bank

Design i nuet! - Marwin Brandt, Valtech