Omnichannel

Värdefull kundupplevelse genom hela kundlivcykeln

Visionen för omnichannel är en värdefull kundupplevelse som levererar utifrån kundens situation. När vi vet vem vår kund är så kan vi utveckla personaliserade tjänster med rätt kommunikation i rätt kontext som skapar nytta och värde. Det här är såklart lättare sagt än gjort. Som i allt vårt arbete gäller det att omfamna insikter runt målgruppen, affärsnyttan, och de tekniska möjligheter och begränsningar som finns. Dessutom vill vi utveckla lösningar som ligger i rätt riktning för ett hållbart samhälle. Vår metodik bygger på service design-principer. Men vi använder oss även av shopper marketing, väl beprövat vid det fysiska kundmötet.

Inom omnichannel tar vi oss an allt från strategiuppdrag och koncept till färdiga prototyper. Till vår hjälp har vi Valtech Store – vår smarta, uppkopplade experimentbutik där vi kan stresstesta lovande koncept i en realistisk miljö. Men vi välkomnar inte bara retailers utan alla företag och organisationer som möter sin kunder på ett eller annat sätt i en fysisk miljö.

Boka ett möte med oss!